קבוצת בזן בהובלת המנכ"ל אסף אלמגור – מחויבות עמוקה לתרומה לקהילה

תחת הנהגתו של מנכ"ל קבוצת בזן, אסף אלמגור, החברה מפגינה מחויבות יוצאת דופן לתרומה לקהילה ולסביבה. אלמגור, מאז החל אסף אלמגור לכהן התפקידו הוא הציב את הנושא בראש סדר העדיפויות של חברת בזן, מתוך הבנה עמוקה לחשיבות האחריות התאגידית והתרומה לחברה הישראלית.

יזמה והתמקדות בתרומה לקהילה

אסף אלמגור מנכ"ל קבוצת בזן מנהיג את החברה ליזמה והתמקדות במגוון רחב של פרויקטים ותוכניות התורמים לקהילה. החברה משקיעה משאבים ניכרים בתמיכה בחינוך המדעי והטכנולוגי, במטרה לעודד את הדור הצעיר לפנות למקצועות אלה ולפתח את ההון האנושי העתידי של מדינת ישראל. בזן מציעה מלגות, מפעילה תוכניות חונכות ומשתפת פעולה עם בתי ספר רבים ומוסדות אקדמיים כדי לקדם את לימודי המדעים והנדסה.

בנוסף, בזן פועלת לקידום פרויקטים סביבתיים ומיזמים ירוקים. החברה משקיעה בטכנולוגיות מתקדמות להפחתת פליטות מזהמים, מקדמת שימוש יעיל במשאבים ומשתפת פעולה עם ארגונים סביבתיים לשיקום ושימור אזורים טבעיים. אסף אלמגור מאמין כי על התעשייה לקחת אחריות ולפעול לצמצום ההשפעות הסביבתיות השליליות, תוך איזון בין צורכי הכלכלה והסביבה.

עוד תחום מרכזי בו בזן תורמת לקהילה הוא התמיכה בקבוצות אוכלוסייה מוחלשות. החברה מפעילה תוכניות להעצמת נשים, קידום שילוב אנשים עם מוגבלויות בתעסוקה ותמיכה בעמותות הפועלות למען רווחת הקהילה. אלמגור מאמין כי על בזן, כחברה מובילה במשק הארץ ישראלי, מוטלת החובה והזכות לסייע לחברה בה היא נמצאת ולהיות מעורבת בקידום שוויון הזדמנויות וצמצום פערים חברתיים.

אסף אלמגור מנכ"ל חברת בזן הופך אותה למודל לחיקוי

תחת הנהגתו של אסף אלמגור, בזן הפכה למודל לחיקוי בתחום האחריות התאגידית והתרומה לקהילה. המחויבות העמוקה של החברה לערכים אלה משתלבת בחזון הרחב יותר של אלמגור – להבטיח עתיד אנרגטי בטוח ובר-קיימא למדינת ישראל, תוך יצירת ערך משותף לכלל מחזיקי העניין והחברה כולה.