הפתרונות שיוכלו לעזור לכם לסיים סכסוכים בהיעדר הסכם שותפות מוגבלת

הסכם שותפות מוגבלת הוא אחד ההסכמים החשובים ביותר שאתם יכולים לעשות, ברגע שאתם יוצאים לדרך עם עסק חדש או חברה חדשה שמעורבים בהם עוד שותפים מלבדכם. מדובר על הסכם שבתוכו מעוגנים הנושאים הקריטיים ביותר שיכולים להיות בעסק – תחומי האחריות של כל שותף, סכום ההשקעה של כל שותף ובהתאם הסיכונים הכרוכים בו ועוד. בהיעדר הסכם שותפות מוגבלת יכולות לעלות כל מיני מחלוקות, קטנות או גדולות ככל שיהיו, ביניכם לבין השותפים שלכם – וכאן בדיוק מתחילות בעיות. אז איך פותרים את הבעיות האלו בהיעדר הסכם שותפות מוגבלת? הנה כמה דרכים שיוכלו לעזור.

בהיעדר הסכם שותפות מוגבלת פונים להליך גישור

הליך גישור הוא אחת מהאפשרויות שאותן אתם חייבים להכיר. הליך גישור נועד ליישב סכסוכים שלא ניתן לפתור אותם באופן עצמאי, ורק באמצעות צד שלישי שמצטרף לשולחן הדיונים ניתן להתחיל ולגשש בדרך לפתרון יעיל.

הליך גישור הוא הליך שבמסגרתו יצטרף לשולחן הדיונים המגשר, שישמור על אובייקטיביות וניטרליות לאורך כל ההליך, ויעזור לצדדים להגיע לכדי פתרון הולם. איך? ובכן, המגשר הוא זה שיסביר מהן ההשלכות לכל דרך פתרון שמוצעת על ידי הצדדים סביב שולחן הדיונים, ואילו הצדדים הם אלו שיבחרו את דרך הפתרון בעצמם.

הליך בוררות כפתרון לסכסוך בהיעדר הסכם שותפות מוגבלת

הליך הבוררות גם הוא הליך מצוין שיכול להוביל את הסכסוך לכדי פתרון. במסגרת הליך הבוררות יצטרף הבורר את שולחן הדיונים, שתפקידו יהיה לשמוע את הצדדים ואת דרכי הפתרון המוצעות על ידם, ובסופו של דבר גם לבחור בשבילם את דרך הפתרון הסופית אותה הם יצטרכו לקבל, לכבד ולפעול על פיה גם ללא הסכם שותפות מוגבלת.

פנו עוד היום למרכז הישראלי לגישור ובוררות ותוכלו למצוא את ההליך שהכי יתאים לכם.