האם תכנון פנסיוני הוא חובה?

לא מעט אנשים בוחרים ללכת בתלם, ולסווג את החיים שלהם לפי שתי קטגוריות – דברים שאותם חובה לעשות ודברים שאותם לא חובה לעשות. מהדברים שאותם לא חובה לעשות הם מעדיפים להימנע, בין אם ממניעים כלכליים ובין אם ממניעים כמו השקעת זמן, אנרגיות ועוד, ולבסוף הם מוצאים את עצמם עם חוסרים אדירים בידע לאורך החיים. 

אם גם אתם מסווגים בצורה כל כך דיכוטומית את החיים שלכם, היום אנחנו רוצים להאיר לכם את העיניים באמצעות משהו שלא חובה לעשות, אבל בהחלט מומלץ לעשות – תכנון פנסיוני.

מה לכם ולתכנון פנסיוני?

מי מכם ששמע על חברת נטו תכנון פיננסי בוודאי יודע שמדובר על חברה שמעניקה שירות לכולם ולכולן, בכל שלב בחיים. מהעניין הזה ניתן להבין שבין אם אתם צעירים בשנות ה-30 בחייכם ובוודאי אם אתם מבוגרים בשנות ה-50 וה-60 לחייכם – תכנון פנסיוני יכול להתאים לכם בול. בנקודה הזו נגיד לכם אפילו יותר מזה, ככל שתקדימו לגשת תכנון פנסיוני כך תוכלו לתכנן את המשך החיים שלכם בצורה חכמה יותר, ובבוא העת לצאת לפנסיה בראש שקט. אז איפה אתם על הציר – צעירים? מבוגרים? כך או כך – חברת נטו תכנון פיננסי מחכה לכם.

איך תכנון פנסיוני נותן את אותותיו לאורך השנים?

למעשה הרעיון שעומד מאחורי תכנון פנסיוני הוא רעיון פשוט – לאפשר לכם להשלים את כל חלקי הפאזל של הפנסיה העתידית שלכם ולחבר אותם יחד, ובכך לקבל תמונת מצב שיכולה לתת לכם שיקוף והצצה לעתיד. אז מה העתיד טומן בחובו עבורכם? איזה גובה של קצבת פנסיה אתם עומדים לקבל בעתיד? אילו פעולות תוכלו לעשות לאורך החיים על מנת לדאוג לפנסיה שתכבד אתכם? פנו לחברת נטו תכנון פיננסי ותקבלו את כל התשובות בהקדם.