איך לבחור את ההליכון המתאים ביותר?

לאורך החיים נזדקק למגוון של כלים אשר יעזרו לנו בנקודות זמן שונות, בין אם מדובר בגלגלי עזר בגיל ילדות ועד אל תכשירים שונים בגיל ההתבגרות או בגילאי החמישים. וכאשר מדובר באביזרים אשר יוכלו לסייע לנו להתקיים בנוחות ורווחה, אוכלוסיית גיל הזהב היא מבין האוכלוסיות שזקוקה ללא מעט כלים בכדי להתנהל בצורה עצמאית ומכובדת כשאחד מהם הוא כמובן הליכון. כלי זה אשר מסייע לא רק את בני הגיל השלישי מגיע במגוון דגמים, צבעים וצורות דורש לא פעם בחירה תחת מחשבה מרובה ולא בקלות ראש. ולשם כך קיימים מספר טיפים אשר יוכלו להיות מועילים בעת בחירה של הליכון.

לזהות את הבעיה ולתכנן רכישה

ובדומה לרכישה של מוצרים בעלי ערך, כאשר נבקש לרכוש מוצר כמו הליכון מתאים למבוגרים נבקש בראשונה לזהות את הבעיה. האם מדובר בקושי הליכה, בקושי בישיבה או בכלל כעזר לשימוש יומיומי.
לאחר שהבנו את אלו נוכל להבין את סגנון המוצר שנבקש לרכוש, כשאל נקודה זו מצטרפת נקודה נוספת והיא התקציב. כמובן שישנם הליכונים יקרים יותר וזולים פחות, לכן חשוב להבין איזה תקציב אנו מבקשים להשקיע ובכך לכוון לדגם המותאם ביותר. 

שילוב סגנון חיים

כאמור בני הגיל השלישי כיום הרבה יותר פעילים, מבקשים להכניס משמעות ותוכן לחייהם בין אם בפעילויות במועדני יום ועד אל התנדבות במקומות שונים. על כן חשוב לבצע את ההתאמה של הליכון למבוגרים לא רק לצורך ולתקציב, אלא גם להתאים אותו לסגנון החיים. בין אם מדובר עם יסא אשר יוכל להוות מענה מצוין לכאבי פרקים או עייפות שרירים, ובין אם הליכון עם גלגלים אשר יוכל לאפשר תנועה חופשית יותר או הליכונים העוזרים לקום עבור סיעודיים.