מתי יש צורך בייבוש תת רצפתי

מים שכלואים תחת הרצפה מהווים ללא ספק בעיה חמורה ביותר אשר יכולה להסב לא מעט נזקים למבנה כולו. המים הכלואים תחת הריצוף יכולים להסב נזק לריצוף, עובש, רטיבות בקירות הסמוכים לרצפות ואפילו רטיבות בתקרה של השכנים במידה ואתם מתגוררים בבניין משותף. לכן, בכל מקרה שבו יש חשש לרטיבות כלשהי תחת המרצפות, יש לפנות לאנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום ייבוש תת רצפתי. חברת פלמבר טק היא חברה מקצועית ומנוסה בתחום זה.

ייבוש תת רצפתי- מתי יש צורך בו?

רטיבות מתחת לריצוף היא למעשה מים אשר כלואים במצע מתחת לרצפות. הרטיבות המדוברת יכולה להיות מתחת למרצפות בחצר או בבית. אם אתם תוהים מהן הסיבות להיווצרות הרטיבות המדוברת הרי שישנן כמה סיבות שיכולות להיות: לעיתים מדובר על הצפה שהתרחשה בבית בשל חדירת מי גשמים לבית, בשל שריפה שכיבו באמצעות הרבה מים או בשל כל סיבה אחרת. במקרה שכזה ייתכן מאוד כי המצע התת רצפתי ספג מים ועל כן יש צורך לייבש אותו. גורם נוסף שבגינו יכולה להיווצר הרטיבות המדוברת הוא נזילה מאחת הצינורות המצויים מתחת למרצפות. במקרה הזה יש צורך גם לאתר את המיקום המדויק של הנזילה על מנת לתקן את מקור הנזילה ולאחר מכן, לבדוק האם אכן המצע התת רצפתי רטוב או לח במידה אשר דורשת את ייבוש תת רצפתי ובמידה וכן, לבצע את הליך הייבוש באופן מקצועי.

כיצד מתבצע ייבוש תחת המרצפות?

ראשית כל חשוב לדעת כי אם יש חשש כי המצע התת רצפתי רטוב, יש צורך להזמין אנשי מקצוע לטפל בעניין באופן מידי שכן, מצע תת רצפתי רטוב לא יתייבש לבד והוא יכול להסב נזק לתשתיות של הבית. לאחר שתזמינו את אנשי המקצוע המתאימים והטובים ביותר בתחום, הם ישלחו דגימה של המצע התת רצפתי למעבדה ייעודית אשר תבדוק מהו אחוז הלחות בדגימה. אם בהתאם לתוצאות הבדיקה מתגלה כי ישנה רטיבות במצע התת רצפתי יהיה צורך לבצע תהליך ייבוש. התהליך מתבצע כיום באמצעות כלים טכנולוגיים משוכללים שאינם דורשים להרים את כל המרצפות בכדי לבצע את תהליך הייבוש. מדובר על תהליך אל הרס שאפשרי בזכות התקדמות הטכנולוגיה ובגין זאת, פיתוח של כלי עבודה מתקדמים ומשוכללים שניתן לייבש באמצעותם מצע תת רצפתי גם דרך סדקים או חורים קטנים במרצפות.

בכדי לבצע את תהליך הייבוש המדובר בצורה יעילה ואיכותית, יש לבחור באנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום.